Selasa, 6 Oktober 2009

----berterabur----- =(

hmmm...jadualku tidak sistematik...

mengejar datedline di opis...

hujung minggu ni menanti kehadiranku di uitm dan bagan pinang...serentakkkkk...(mengingatkan aku tarbiyyah aulawiyat masa belajar dahulu)

mengotakan janji pada sahabatku di jengka....belum tertunai hingga kini...

adik2ku di melaka....lama tidak mendapat bebelanku...hihihi...lupakah mereka padaku..atau aku yg melupakan mereka...jangan wahai diriku...hmmmm

preparation usrah kawasan blum aku buat...subhanallah...turn aku rupanya dah...

aku berkejar pula untuk bulan 11 ni....aku akan berhijrah...semakin aku masyghul...

dan bulan 12 ni....entah....bagi masa...

semoga diriku thabat...doakan diri ini sahabat2ku...agar tetap dalam halaqah dakwah..

dan karyaku akan terbit...huhuhuhu...

0 comments: