Selasa, 26 Januari 2010

jangan tutup mulut saya...!!!!

"Selagi saya masih diperlukan untuk menegakkan hak, jangan tutup mulut saya!"...janji seorang wakil rakyat dalam pengisian kami di markas 2 minggu yang lalu...penuh bersemangat dan bertenaga..memang mengasyikkan mendengar setiap butir bicaranya...

sapa yg tidak kenal YB Mumtaz...penuh karisma dan perwatakan mujahidah...

Minggu lepas pula, ceramah isu semasa oleh ustaz Ghani dan Ustaz Tuan Ibrahim.... memang hangat dan hebat...mantopppp....bnyk fakta yang aku dapat dari pendedahan ceramah mereka...ternyata..memang ternyata....

patutla mak aku cakap, kerajaan sekarang dah xder duit...sampaikan peruntukan makan budak berasrama pada hujung minggu pun xder...tapi peruntukan promosi makan kat britain bnyk lak...ish2..

kalau nak cter, memang banyak...hanya satu penyelesaian...


anda rasa apa?? hihihihi

0 comments: