Selasa, 26 Januari 2010

semoga kau bahagia....

sungguh aku terkenang saat kami bersama....

sihatkah dirinya? sakitkah dirinya? dah makankah dirinya?

dahulu....

kami ke kampus sama2...makan sama2..tidur sama2...ke toilet?? no2...hehehe..

kami berjuang bersama2...ya...saat itu sungguh indah bila dikenang...terpaksa bermalam dipudu pada malam pilihanraya...terpaksa bergegas dari jengka selepas mendapat arahan perlu turun ke melaka pada malam tu juga...

kami lambat bertolak, sebab aku ditahan didalam bilik undi..dekat 30 minit..kecoh satu jengka..ustaz tuan turun mem'backup' aku...almaklum, aku pengundi luar..kena lak ada SB masa tu asyik nak tgkp gmbr jer...aku lekehkan title mahasiswa masa tu...dah teruja sgt nak bertugas di pondok panas...xkesah dah...(jgn tiru dikampus anda..hihihi)

sahabat....semoga kau bahagia....

0 comments: